Ratingul nostru

🎰Pana la 3500 LEI ➕ 300 ROTIRI GRATUITE
Cel mai mare pachet de Bun Venit 💰

Bonusuri

100 Rotiri Fara Depunere

  • + 3.500 Lei Bonus
  • Pentru jucatorii noi
  • Jocul: Burning Hot Clover Chance

3500 Lei Bonus + 300 Rotiri Gratuite

  • Pana la 100% Bonus
  • Depunere minima: 100 Lei
  • Jocuri: Gates of Olympus, Royal Secrets și Sweet Bonanza

Game World Casino este disponibil pe dispozitive

Tableta
Tableta
iOS
iOS
Android
Android
Laptop & PC
Laptop & PC

Jocuri disponibile

Sloturi
Sloturi
Ruleta
Ruleta
Poker
Poker
Casino Live
Casino Live
Keno
Keno
Pariuri eSports
Pariuri eSports
Blackjack
Blackjack
Baccarat
Baccarat
Pariuri Sportive
Pariuri Sportive

Game World Casino online în România

Game World Casino

Game World a debutat pe piața din România în septembrie 1999 și s-a impus rapid ca una dintre cele mai reprezentative companii în domeniul centrului de divertisment. Activitatea principală a Game World constă în organizarea și exploatarea sălilor de jocuri electronice. În prezent, rețeaua Game World din România cuprinde 7 săli de jocuri de nivel premium, dotate cu peste 800 de posturi de joc și având aproximativ 400 de angajați. Locațiile sunt situate în București și în alte 3 orașe importante din țară: Constanța, Brașov și Alba Iulia.

Una dintre cele mai remarcabile realizări ale Game World este sala de jocuri din București Mall, inaugurată în 1999, fiind cea mai mare din sud-estul Europei și una dintre cele mai longevive din România. Sălile de jocuri Game World sunt cunoscute pentru ambientul lor elegant și stilat, oferind standarde ridicate de confort și siguranță. Brandul Game World mai este prezent și în alte locații de prestigiu, cum ar fi Sun Plaza și Liberty Center în București, City Park Mall în Constanța, Alba Mall în Alba Iulia și Cobco în Brașov.

Începând cu 2014, Game World a fost recunoscută an de an la sondajele organizate de revistele de specialitate din domeniul jocurilor de noroc, câștigând multiple premii precum „Cea mai bună rețea de săli de jocuri”, „Cea mai bună sală de jocuri din România”, „Cea mai bună sală de jocuri din București”, și altele, în semn de apreciere pentru implicarea în promovarea jocului responsabil și în proiecte de responsabilitate socială. În plus, revista Capital a premiat Game World pentru angajamentul său în CSR, iar Business Review a selectat Game World ca sponsor al premiului CSR la gala anuală din 2020.

În paralel cu experiența oferită în sălile de jocuri sub sloganul „Eleganța Norocului”, Game World a lansat și platforma online gameworld.ro, oferind clienților o altă modalitate de a accesa jocurile lor preferate într-o ambianță premium specifică Game World.

Misiunea noastră este să depășim constant așteptările clienților și să ridicăm permanent calitatea experienței oferite, atât în sălile de jocuri tradiționale, cât și în mediul online.

 

DEPUNERI Game World Casino

Pentru a plasa pariuri sau a efectua orice altă activitate de jocuri de noroc pe Site în modul „bani reali”, este necesar să depuneți fonduri în Contul dumneavoastră. Puteți face acest lucru respectând Termenii noștri și utilizând doar metodele de depunere acceptate de noi și disponibile în Contul dumneavoastră. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a considera depunerile în Cont ca fiind invalide și de a anula orice câștiguri rezultate din astfel de depuneri invalide. În afară de taxele și impozitele cerute de legislația în vigoare, nu se aplică nicio taxă pentru depunerile în Contul dumneavoastră. Totuși, este posibil ca unele bănci, instituții financiare sau furnizori de servicii de plată să perceapă comisioane, iar acestea trebuie suportate de dumneavoastră înainte de a face o depunere.

 

METODELE DE PLATA ACCEPTATE la casino online Game World 

DEPUNERI    
MetodaDescriereExecuțieMinimum (Lei)Maxim (lei)
Visa / MasterCardCard CreditInstant20 lei45,000 lei
Visa DebitCard CreditInstant20 lei45,000 lei
Skrill/Neteller/PaySafeCardPortofel electronicInstant20 lei45,000 lei
În agențiile StanleybetCashInstant10 lei45,000 lei
În sălile Game World CasinoCashInstant10 lei45,000 lei
Okto CashCashInstant20 lei  4,500 lei
Apple PayPortofel digitalInstant20 lei45,000 lei
RETRAGERI    
MetodaDescriere Minim (Lei)Maxim (Lei)
Visa / MasterCardCard CreditDupă aprobare, în termen de 2-5 zile lucrătoare50 lei100,000 lei
Visa DebitCard CreditDupă aprobare, în termen de 2-5 zile lucrătoare50 lei100,000 lei
Skrill/Neteller/PaySafeCardPortofel electronicDupă aprobare, instant50 lei100,000 lei
În agențiile StanleybetCashDupă aprobare, în maximum 48 de ore50 lei100,000 lei
În sălile Game World CasinoCashDupă aprobare, în maximum 48 de ore50 lei100,000 lei

 

TRANZACTIILE ONLINE SECURIZATE la casino online Game World

Toate tranzactiile online sunt transmise utilizand un server securizat al Megabet International si angajatii nostrii nu vor avea acces la parole sau coduri CVV2.

COD CVV2

Codul CVV2 este un număr de trei cifre care oferă o securitate adițională pentru a confirma faptul că numărul de card furnizat este adevărat și clientul are cardul în posesia lui. Această tehnică mai este cunoscută sub denumirea de CSC, CVN, CVC2, CVVC și reprezintă ultimele trei cifre localizate mai jos pe banda de semnătură de pe spatele cardului.

3D SECURE

3D-Secure este un sistem antifraudă dezvoltat de Visa și MasterCard. Folosirea acestui sistem permite creșterea securității tranzacțiilor online, prin solicitarea unei parole la fiecare plată online. În caz de pierdere sau furt, cardul înrolat la 3D Secure, nu poate fi folosit de terțe persoane pentru cumpărături online. Se elimină astfel riscul fraudei prin copierea informațiilor de plată sau prin generarea aleatoare de numere de carduri și utilizarea lor ulterioară pe Internet.

VERIFIED BY VISA/MASTERCARD SECURECODE

Verified by Visa/MasterCard SecureCode este un serviciu de extra securitate pentru tranzacțiile online. Ca urmare a depozitului inițial, dacă emițătorul cardului participă și tu nu ai făcut însă acest lucru, vei fi rugat să te înregistrezi în Verified by Visa/MasterCard SecureCode. Ca parte a acestui proces vei fi rugat să înregistrezi o parolă. Aceasta îți permite să verifici fiecare tranzacție efectuată și să previi utilizarea neautorizată a cardului. Pentru inregistrare nu trebuie decât să urmezi instrucțiunile transmise de către bancă. Dacă ești deja înregistrat la Verified by Visa/MasterCard SecureCode, tot ce trebuie să faci este să introduci parola secretă atunci când ți se solicită astfel. Verified by Visa/MasterCard SecureCode se aplică doar pentru depozite. Daca ți-ai uitat parola atunci trebuie să contactezi emitentul cardului pentru asistență directă.

REALIZARE DEPUNERE la casino online Game World

Dupa autentificare depunerile le poti realiza direct din Contul meu sectiunea Depozite. Depunerile pot fi facute si in numerar, in oricare din agentiile Stanleybet sau in salile Game World Casino.

PROCESAREA DEPUNERILOR la casino online Game World

Depunerile in cont vor fi de obicei disponibile din momentul in care banca sau alta institutie financiara autorizeaza suma aleasa pentru a fi depusa si este de obicei marcata cu “MEGA BET INTERNATIONAL” in extrasul de cont. Sumele depuse nu au dobanda deoarece ele sunt depuse cu titlu de plata in avans pentru viitoarele tranzactii pe site-ul nostru. Depunerile in numerar efectuate in agentiile noastre sau in salile Game World sunt creditate imediat in contul utilizatorului.

DEPUNERILE CU CARDUL

In cazul primei depuneri folosind aceasta metoda de plata va trebui sa furnizati urmatoarele detalii:

  • Numele detinatorului de Card

  • Numărul cardului

  • Data de emitere a cardului

  • Data de expirare

  • Numărul emiterii

  • Codul CVV2

Dacă ai mai realizat anterior depuneri prin card și ai selectat opțiunea “Salvați Detalii” ți se va afișa tipul de card și ultimele 4 cifre ale acestuia. Poți selecta acest card sau poți adăuga un alt card. Dacă selectezi utilizarea unui card introdus anterior va trebui doar să introduci codul CVV2 ca metodă de veridicare a identității.

DEPUNERE PRIN SKRILL/ NETELLER/ PAYSAFECARD

Prin Skrill/Neteller/PaySafeCard poți realiza depuneri în contul tău online GameWorld.ro urmând acești pași:

  • Din contul tău Online Megabet International, secțiunea ”Depunere”, selectează ca metodă de depunere Skrill/Neteller/PaySafeCard.

  • Introdu adresa de e-mail asociată contului tau Skrill/Neteller/PaySafeCard.

  • Introdu suma pe care vrei să o depui și dă click pe “Depune acum”.

  • După finalizarea tranzacției, vei fi direcționat către site-ul web securizat Skrill/Neteller/PaySafeCard.

  • Aici trebuie să te conectezi la contul tău Skrill/Neteller/PaySafeCard, folosind detaliile de autentificare utilizate la înregistrarea contului. Adresa de e-mail Skrill/Neteller/PaySafeCard trebuie să corespundă cu adresa ta de email asociată contului online GameWorld.ro. Odată ajuns acolo, poți selecta una din opțiunile disponibile pentru depunere.

  • După selectarea metodei de depunere urmează pașii necesari pentru a finaliza procesul de depunere în contul tău Megabet International Online.

  • După aprobare, sumele depuse astfel vor fi disponibile în contul tău Online GameWorld.ro și totodată vei primi o notificare prin email în acest sens.

DEPUNERE IN NUMERAR

Depunerile în numerar în contul tău GameWorld.ro pot fi făcute urmând pașii de mai jos:

  • Vino în orice agenție Stanleybet sau în orice sală Game World Casino și informează operatorul de serviciu că dorești să faci o depunere de numerar în contul tău online.

  • Va trebui să prezinți operatorului documentul de identitate pe care l-ai folosit la deschiderea/ activarea contului online: fie cartea de identitate fie pașaportul.

  • Dacă nu ai mai făcut o depunere în numerar în agenția respectivă sau dacă ai facut anterior depuneri într-o altă agenție Game World sau într-o sală Game World Casino, există posibilitatea unei întârzieri în procesarea cererii de depunere deoarece durează puțin până se face conectarea contului tău online cu agenția în care dorești să efectuezi depunerea. Odată ce contul tău online a fost asociat cu agenția sau cu o sală Game World, orice depunere ulterioară de numerar în agenția respectivă se va realiza mult mai rapid.

  • Operatorul de serviciu îți va furniza o chitanță tiparită ce va conține detaliile tranzacției și îți va solicita să o semnezi pentru a confirma suma pe care dorești să o depui, iar el va semna pentru confirmarea primirii sumei respective.

REALIZAREA RETRAGERILOR la casino online Game World

Retragerile se pot face doar din Contul Meu secțiunea Retrageri. Conform “Termenilor și Condițiilor” sumele depuse sau creditate vor rămâne în Cont dacă nu depui o cerere de retragere online (cerere care nu trebuie să depășească soldul permis de retragere din cont la momentul respectiv) pentru a fi transferat la metoda pe care ai utilizat-o pentru a depune. GameWorld.ro își rezervă dreptul de a-ți solicita informații sau documente adiționale, conform precizărilor punctului 6.2 din Termeni și Condiții, pentru a realiza verificări de securitate necesare și de a autoriza orice solicitare de retragere. Trebuie să ții cont de faptul că sunt permise maxim 2 retrageri online pe zi.

PROCESAREA RETRAGERILOR la casino online Game World

De obicei durează între 2 și 5 zile lucrătoare până când sumele retrase să ajungă în contul tău bancar, însă uneori poate dura și mai mult în funcție de banca. Cererile de retragere în numerar dintr-o agenție Game World sau într-o sală Game World sunt confirmate în 1-2 zile lucrătoare. După primirea confirmării prin email ai la dispoziție 48h să ajungi la agenția asociată contului tău online pentru ridicarea banilor. Cererile de retragere vor fi luate în considerare numai după ce identitatea clientului și metoda de plată au fost pe deplin verificate. Atunci când verificarea nu este finalizată în termen de 5 zile de la momentul solicitării informațiilor sau documentelor adiționale, cererea de retragere va fi refuzată.

ANULAREA RETRAGERII

Îți poți anula retragerea prin accesarea secțiunii “Retrageri” din Contul Meu în condițiile în care solicitarea de retragere nu a fost procesată spre plată. În mod normal anularea se poate realiza în acceași zi cu efectuarea cererii de retragere. Sumele aferente retragerii anulate vor fi returnate în contul tău.

CARDUL INREGISTRAT A EXPIRAT

Accesând secțiunea “Retrageri” din “Contul meu” vei primi o notificare prin care vei fi rugat să-ți înregistrezi un nou card. Orice tranzacție către noul card se va supune Termenilor și Condițiilor. Conform acestora se vor solicita informații și documente adiționale înainte de autorizarea oricărei solicitări de retragere după cum este prevăzut în secțiunea 6.2. a Termenilor și Condițiilor.

PIERDEREA CARDULUI INREGISTRAT

În astfel de cazuri, trebuie să contactezi imediat emitentul cardului și să-l informezi în acest sens. Cardul pierdut va fi anulat pentru a preveni orice întrebuințare și se va emite un card înlocuitor. Acesta poate fi ulterior înregistrat în Contul Meu. Trebuie să ai în vedere că toate sumele solicitate spre a fi retrase vor fi procesate înapoi către cardul înregistrat anterior, astfel că va trebui să-ți înregistrezi noul card. Orice tranzacție către noul card se va supune Termenilor și Condițiilor. Conform acestora se vor solicita informații și documente adiționale înainte de autorizarea oricărei solicitări de retragere după cum este prevăzut în secțiunea 6.2. a Termenilor și Condițiilor.

POT SA RETRAG SUME PE UN CARD DE PE CARE INCA NU AM EFECTUAT UN DEPOZIT?

Pentru a putea retrage sume pe un card de pe care încă nu ai efectuat o depunere trebuie să ai cel puțin o depunere făcută de pe respectivul card. Trebuie să ții cont de faptul că este posibil să fii supus unor verificări adiționale de securitate când se efectuează această retragere.

RETRAGERE CATRE CARD

Prin selectarea acestei metode de retragere detaliile cardului/cardurilor utilizat/e pentru a face depuneri, conținând ultimele 4 cifre ale numărului de card vor fi vizibile pentru selectare. Ca parte a procesului de confirmare vei introduce Numele de Utilizator și parola aferente contului tău. Când cererea a fost procesată vei primi un email de confirmare cu detaliile tranzacției.

RETRAGERE PRIN SKRILL/ NETELLER/ PAYSAFECARD

Retragerile prin Skrill/Neteller/PaySafeCard sunt disponibile numai dupa realizarea in prealabil a cel putin unei depuneri utilizand acest serviciu. Retine ca retragerile sunt creditate in mod automat prin aceeasi metoda de plata utilizata pentru depuneri. Pentru realizarea unei retrageri prin Skrill/Neteller/PaySafeCard trebuie sa urmezi pasii:

  • După logare în contul tău online Game World Casino mergi în secțiunea “Contul meu”.

  • Selectează opțiunea “Retragere”.

  • Dacă ai făcut cel puțin o depunere anterioară prin Skrill/Neteller/PaySafeCard, aceasta va apărea în lista de opțiuni disponibile pentru retragere astfel încât trebuie să selectezi Skrill/Neteller/PaySafeCard prin apăsarea butonului “Selectează”.

  • Contul tău Skrill/Neteller/PaySafeCard are deja detaliile memorate. Confirmă că detaliile sunt corecte și introdu suma dorită pentru retragere, iar apoi selectează opțiunea “Continuă”.

  • Vei fi întrebat dacă ești de acord cu detaliile retragerii, iar pentru finalizarea cererii de retragere trebuie să dai click pe “Confirmă Retragerea”.

  • Dacă nu sunt necesare verificări suplimentare, în maxim trei (3) zile lucrătoare de la trimiterea “Cererii de Retragere” aceasta va fi aprobată, iar suma solicitată spre retragere va fi creditată în contul tău Skrill/Neteller/PaySafeCard imediat ce retragerea a fost procesată.

  • Din momentul în care suma retrasă este disponibilă în Contul tău Skrill/Neteller/PaySafeCard vei putea retrage suma dorită înapoi pe cardul de credit/ debit sau direct în contul bancar, folosind platforma Skrill/Neteller/PaySafeCard.

  • Trebuie să știi că retragerile Skrill/Neteller/PaySafeCard pot face obiectul unor controale suplimentare de securitate care ar putea face ca retragerea să dureze până la zece (10) zile lucrătoare. Reține că toate plățile de la și către cardul de credit se fac prin Skrill/Neteller/PaySafeCard, astfel, orice altfel de solicitari ar trebui să fie adresate lor

RETRAGERE IN NUMERAR la casino online Game World

Pentru a efectua o retragere în numerar, contul tău trebuie mai întâi asociat unei agenții Game World Casino sau unei săli Stanleybet. Dacă ai efectuat deja o depunere în numerar, poți face și o retragere în aceeași agenție unde ai efectuat depunerea. Dacă însă nu ai efectuat o depunere în numerar sau dacă dorești să faci o retragere în altă agenție decât cea în care ai făcut depunerea, trebuie să contactezi mai intâi serviciul nostru de relații cu clienții prin email sau prin chat.

  • După logare în contul tău online Game World Casino mergi în secțiunea “Contul meu”.

  • Apoi selectează opțiunea de retragere.

  • Dacă ești eligibil pentru o retragere în numerar atunci această metoda îți va fi acum pusă la dispoziție.

  • Introdu suma pe care dorești să o retragi și confirmă.

  • Odata ce retragerea este aprobata, un mail de confirmare ce va contine un cod de retragere iti va fi trimis pe adresa de email asociata contului tau. Ia cu tine o copie a acestui email (sau doar codul transmis) si mergi la agentia Stanleybet sau a salii Game World asociata contului tau.

  • Informează operatorul de serviciu că dorești să faci o retragere în numerar din contul tău online și suma pe care dorești să o retragi. Dacă la momentul respectiv suma de retras nu este disponibilă în agenție, operatorul te va informa care sunt opțiunile disponibile pentru efectuarea retragerii.

  • Pentru retragerile în numerar va trebui să prezinți operatorului de serviciu documentul de identitate folosit la deschiderea/ activarea contului tău online: fie cartea de identitate, fie pașaportul.

  • Operatorul de serviciu va introduce codul de retragere primit pe email și plata va fi autorizată.

  • Operatorul de serviciu îți va pune la dispoziție o chitanță tipărită ce va conține detaliile tranzacției. Acesta va trebui să semneze pentru a confirma suma pe care ai dorit să o retragi iar tu va trebui să semnezi pentru a confirma primirea sumei respective.

Dacă acest proces nu este efectuat în 48 de ore de la aprobarea cererii de retragere de numerar, codul trimis nu va mai fi valabil iar suma pe care ai solicitat să o retragi va fi creditată contului tău online. Data și ora de expirare a codului de retragere vor fi afișate în emailul transmis.

METODELE DE RETRAGERE NU SUNT DISPONIBILE

Datorită regulilor antifraudă a cardurilor și a reglementărilor privind spălarea banilor, acolo unde este posibil, retragerile vor fi achitate doar după ce s-a realizat anterior o depunere prin acea metodă de plată.

VERIFICARILE PRIVIND FRAUDELE

Următoarele verificări privind fraudele sunt efectuate pentru toate tranzacțiile de depunere și retragere de către echipa de Serviciu Clienți. Aceste verificări au loc pentru a reduce riscurile de fraudă și pentru a preveni spălarea banilor.

VERIFICARILE DEPOZITELOR la casino online Game World

Depunerile clienților vor fi monitorizate continuu și fiecare tranzacție este evaluată separat pentru risc pe baza metodei de plată și a profilului jucătorului. Sistemul de control al fraudelor al PSP asigură reguli pentru detectarea fraudei, generând alerte de fraudă împotriva tranzacțiilor care urmează să fie efectuate, pentru a calcula un scor de fraudă și include capacitatea de a aproba, refuza sau reține tranzacții pentru examinarea manuală. Sistemul de control al fraudelor susține în prezent peste 40 de controale (inclusiv verificările aeriene), care sunt grupate în următoarele categorii:

  • Controale viteză

  • Controale listă de referință

  • Controale de consistență

  • Controale specifice plății cu cardul:

  • CSC sau CVV (Codul de securitate al cardului), verificarea se va face asupra tuturor tranzacțiilor de depozit.

  • Verificarea 3D Secure (verificat de codul de securitate Visa, MasterCard), se va efectua asupra anumitor tranzacții de plată.

  • În funcție de rezultatul controalelor efectuate, se ia o decizie cu privire la aprobarea sau refuzarea tranzacției:

  • Tranzacție acceptată

  • Dacă cererea este acceptată creditul de depozit va fi depus în contul de joc al jucătorului.

  • Tranzacție respinsă:

  • Dacă cererea de depozit este refuzată, creditul este restituit în contul de finanțare al jucătorului.

VERIFICAREA RETRAGERILOR la casino online Game World

Pentru a putea retrage fonduri, trebuie verificată în întregime identitatea jucătorului. Înainte de procesarea unei cereri de retragere, echipa de Servicii Clienți efectuează mai multe controale asupra jucătorului. Fondurile retrase vor fi remise numai în contul din care au provenit fondurile. Cele trei controale de retragere principale sunt:

  • Legitimitatea câștigului și istoricul pariurilor jucătorului

  • Verificarea identității jucătorului și a metodelor de plată utilizate

  • Verificarea istoricului tranzacțiilor jucătorului

În al doilea rând, controlul identității jucătorului se realizează pentru fiecare tranzacție de retragere față de informațiile furnizate de procesatorul plății. Pentru a finaliza verificarea echipa Servicii Clienți se asigură că informațiile personale furnizate procesatorului plății (de exemplu Skrill) să fie unice în contul jucătorului. În acest caz, datele de identificare a jucătorului sunt verificate pentru a se asigura că e-mail-ul utilizat pentru contul de joc este unic pentru fiecare jucător în parte. Dacă se identifică activități suspecte derulate pe mai multe conturi, echipa de asistență pentru clienți va suspenda toate conturile jucătorilor implicați, iar fondurile din conturi vor fi înghețate până la finalizarea unei investigații complete.

RAPORTAREA ACTIVITATILOR FRAUDULOASE

Orice tranzacții frauduloase suspecte vor fi raportate autorităților competente sau de reglementare. Serviciul Clienți este responsabil pentru raportarea tranzacțiilor suspecte.

Cum îmi activez contul Game World Casino?

După ce ai terminat procesul de înregistrare, vei primi un email cu instrucțiuni despre cum să îți activezi contul. Iată cum îți activezi noul tău cont Game World Casino:

  • Îți validezi adresa de email accesând linkul de activare primit pe email;
  • Îți validezi identitatea încărcând o poză clară și lizibilă a actului tău de identitate;www.gameworld.ro/my-documents

În cazul în care nu ai primit emailul de validare, te rugăm să verifici toate folderele emailului tău (Inbox, Spam, Junk). Și nu uita, dacă ai nevoie de ajutorul nostru, ne poți scrie oricând la adresa suport@gameworld.ro. suport@gameworld.ro

Cum îmi pot schimba adresa de email folosită pentru înregistrarea pe GameWorld.ro?

Te informăm că adresa de e-mail este unică și contul poate fi folosit de o singură persoană. Așadar, pentru a-ți putea schimba adresa de email, este necesar să ne trimiți un email, intitulat „Schimbare adresă de email”, de la noua adresă de email pe care dorești să o asociezi contului de joc, la suport@gameworld.ro care să includă:

  1. 1. Date personale: nume, prenume, nume de utilizator, data nașterii;
  2. 2. Noua adresă de e-mail pe care dorești să o asociezi contului GameWorld.ro;
  3. 3. O poză clară și color cu actul de identituate.

Unde pot vedea cât mai am de jucat pentru a finaliza un bonus CASINO pe care l-am accesat?

Pentru a vizualiza rulajul unui bonus pentru secțiunea CASINO, accesează-ți profilul, apoi secțiunea PROMOȚII, apoi BONUSURI ACTIVE. Acolo vei putea vedea toate bonusurile accesate, statusul lor, cât și cerințele de rulaj, miza minimă și suma rulată până în momentul respectiv.

 

Acasă
Casino
Bonusuri
Pariuri
Meniu